استخدام تراکت پخش کن آقا

به دو نفر تراکت پخش کن , آقا محدوده تهرانپارس نیازمندیم

 

تلفن: ۰۹۳۷۸۲۶۲۱۶۲ ۰۹۱۰۲۶۰۵۱۲۸  


نیازمندیهای همشهری

 

 مهارت‌های موردنیاز برای پخش تراکت

یک تراکت پخش‌کن باید بتواند در محیط بیرون کار کند و قادر باشد چه در سرما و چه در گرما به انجام توزیع اوراق در شهر بپردازد. وی باید فردی صبور باشد و در برابر اعتراضات شهروندان مقاومت نکند. در حین انجام کار شاید برخی از مردم تمایل نداشته باشند که تبلیغ را از تراکت پخش‌کن دریافت نمایند یا گاهی برخی اجازه ندهند برگه‌ای به درب منازل آنان نصب گردد. یک تراکت پخش‌کن دانا باید از بحث کردن و ایجاد تشویش خودداری نماید و از آن محیط دور شود.

شغل تراکت پخش‌کن با موقعیت‌شناسی و جهت شناسی ارتباط بسیار نزدیکی دارد. یک تراکت پخش‌کن باید موقعیت‌ها را بسنجد. در هنگام پخش تراکت در مکان‌های شلوغ اوراق خود را به افرادی بدهد که با محتوای تبلیغ ارتباط دارند. مثلاً اگر شما قصد دارید برگه‌های تبلیغاتی لباس عروس را پخش نمایید بهتر است اوراق تبلیغاتی را به خانم‌ها ارائه نمایید؛ زیرا محتوای تبلیغ آنها مورد استفاده این قشر است و برای آقایان مفید نخواهد بود.  

 شغل تراکت پخش‌کن جزء مشاغل کاربردی است که می‌تواند باعث ارتقای فروش محصول شرکت‌ها یا واحدهای تولیدی گوناگون گردد؛ البته در صورتی این فروش مداوم خواهد بود که کالای مرغوبی به مشتری ارائه گردد. در غیر این صورت تبلیغات هر روزه با وسعت بالا نیز هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.