جدیدترین اخبار آگهی استخدامی تهران و سایر استان ها را بصورت رایگان دریافت کنید همراه با آگهی های استخدامی عمومی و دولتی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

صنعت تابلوسازی نقش مهمی در تبلیغات دارد

تبلیغات، اصلی ترین راه برای توسعه کسب و کارهای نوپا و معرفی محصولات تازه و خدمات جدید می باشد.

تبلیغات هوشمندانه و تاثیرگذار باعث ماندگاری برند و نام های تجاری و تولیدی در ذهن مخاطبین می شود.

تبلیغات خلاقانه، با ایده های منحصر به فرد و جذاب، نظر مردم را جلب کرده و تصویری درخشان در یاد آن ها باقی می گذارد.

برخی تبلیغات، با برانگیختن احساس کنجکاوی مخاطب، او را به تحقیق و جست و جوی بیشتر در مورد موضوع تبلیغ، ترغیب می کند و این نیز یکی از روش های قدرتمند برای جذب مشتری است.

در کل تبلیغات باید متناسب با ویژگی های جامعه هدف، با تمرکز بر معرفی خلاقانه و چشمگیر محصولات، خدمات و مشاغل بوده و در نهایت به افزایش مشتری و متقاضی، منجر شود.

تبلیغات فقط منحصر به برندها و مشاغل تازه تاسیس نبوده و تاثیرات مهمی نیز برای برندها و مشاغل قدیمی و معتبر دارند.

استفاده از ابزار مناسب و مرغوب و با کیفیت برای تبلیغات و نمایش آگهی ها، بسیار اهمیت دارد.

یکی از روش های بسیار متداول تبلیغات با پیشینه تاریخی طولانی، استفاده از اعلام در سطح شهر برای جلب نظر عموم مردم است.

 

http://rozup.ir/view/3186680/rep54da4.jpg

نقش پررنگ و مهم صنعت تابلوسازی در تاثیرگذاری تبلیغات شهری و عمومی

تابلوهای تبلیغاتی، بنرها و اعلان های عمومی که در امتداد روش های کهن نصب اعلامیه های مهم در فضاهای عمومی، توسعه یافته اند؛ با کارکرد های مختلف و تاثیرات متنوع، برای نصب در گذرگاه ها و فضاهای عمومی و اجتماعی، توسط شرکت های تابلوسازی، طراحی و تولید می شود.

شرکت های تابلوسازی، برای ساخت تابلوهای مناسب جهت امر تبلیغات و بیلبوردهای نصب اعلامیه و آگهی، با توجه به نیاز و سلیقه مشتری، طبق سفارش آن ها، در اندازه مورد نظر، اقدام به طراحی و ساخت تابلو ها می کنند.

تابلوهای مورد استفاده برای اعلان و تبلیغات انواع گوناگونی دارند، مانند تابلو روان، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو فلزی، تابلو فلکسی، تابلو لایت باکس و ...

شرکت های تولید کننده تابلو های مختلف که مورد استفاده برای تبلیغات و بنر های آگهی هستند، معمولا خدمات نصب و نگهداری ( تعمیرات ) این تابلو ها را نیز بر عهده دارند.

 

تابلو سردرب، هم کاربرد تبلیغاتی دارد و هم جهت اطلاع رسانی یا خوش آمدگویی به کار می رود.

حتما در سطح شهر، همواره شاهد انواع تابلو های تبلیغاتی و تابلوهای اعلام، بوده اید. یکی از کاربردهای اصلی استفاده از تابلوها در فضاهای عمومی، برای تابلو سردرب، جهت نصب در بالای ورودی هاست؛ که هم می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم با معرفی مکانی که درب مورد نظر، ورودی آنجا می باشد، راهنمای خوبی حاوی اطلاعات مفید برای عابرین و رهگذران است تا با آگاهی از این اطلاعات، در صورت نیاز به مکان مورد نظر مراجعه نمایند. همچنین این تابلوها برای مشخص نمودن بخش های مختلف و اتاق های یک مجموعه، کاربرد دارند.

اگر می خواهید نام و برند خود را در بالای ورودی مکان مورد نظرتان نصب کنید، یا اطلاعیه ای را به نظر مردم برسانید، و یا پیام خوش آمدگویی خود را برای خیر مقدم مراجعین و مشتریان خود، در بالای درب ورودی نصب کنید، می توانید از تابلوهای اعلان سردرب در ابعاد مختلف و اشکال بسیار متنوع و طراحی خلاقانه، استفاده نمایید.

 

http://rozup.ir/view/3186683/rep54da6.jpg

تابلو روان، فضای بینهایت و قابل تغییر برای اعلان های مختلف از جمله تبلیغات فراهم می آورد.

تابلو روان ال. ای. دی ماژول، تابلوهایی هستند که دارای چراغ های ال. ای. دی درخشان با امکان برنامه ریزی رقص نور بوده و قابلیت نمایش تصاویر و متن های متحرک را دارند. این تابلو ها علاوه بر اینکه به علت روشنایی،  به خصوص در تاریکی، چشمگیر هستند، این امکان را فراهم می کنند که با تغییر تصاویر قابل نمایش، به راحتی چندین پیام و تصویر و اعلان را در یک تابلو، در معرض دید عموم در آورند.

 

http://rozup.ir/view/3186682/rep54da7.jpg

تابلو روان اغلب از ماژول های تک رنگ تشکیل شده اند و از آنجا که رنگ قرمز، رنگ مخصوص اعلام بوده و چشمگیر است، معمولا اکثر این تابلوهای تک رنگ، از ال. ای. دی های قرمز رنگ، ساخته می شوند؛ اما گاها با استفاده از ترکیب رنگی این ماژول ها، تابلوهای روان چند رنگ ال ای دی، ساخته می شوند

البته تابلو روان، به منبع انرژی احتیاج دارد که با منبع تغذیه و مصرف برق بسیار کم، کار می کنند. این تابلوها ویژگی های مختلفی دارند برخی از آن ها، ضد ضربه و قابل شست و شو هستند و برخی نیز دارای حافظه زیاد و امکان پخش صوتی و بلندگو بوده و در اصطلاح، تابلو روان سخنگو هستند.

برخی از آن ها قابلیت نمایش تصویر را دارند و برخی نیز فقط برای نمایش متن، برنامه ریزی می شوند. برخی از تابلوهای روان امکان تنظیم بر زبان های مختلف مانند فارسی و انگلیسی همزمان را دارند.

تنظیم نوع نمایش و عبور تصاویر، امکان پخش تصاویر با رنگ بندی مختلف و ... از جمله دیگر ویژگی های تابلو روان است که بر اساس نوع آن، و هزینه ای که برای خرید آن در نظر دارید، برای تابلو روان در نظر گرفته می شود.

از تابلو روان، استفاده های بسیار متنوعی می شود. از این تابلوها برای تبلیغات، برای استفاده بر سردرب ها، داخل اتوبوس ها، پشت ماشین ها، اماکن شهری، داخل فضاهای عمومی، مترو و .... در اندازه مختلف با قابلیت های متفاوت استفاده می شود.

 

قیمت تابلو روان بالا اما، در مجموع مقرون به صرفه است.

شاید هزینه تابلو روان برای تبلیغات و آگهی، بالا باشد، اما با توجه به امکانات آن، و نیز کاربرد متفاوت و وجود قابلیت تغییر محتوا و تنظیم شکل نمایش تصاویر، که امکان استفاده های مختلف در آن واحد و یا تغییر در طول زمان، به وسیله یک تابلو را فراهم میکند، در مجموع، این هزینه بالا مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت تابلو روان بر اساس ویژگی ها و ابعاد آن معمولا از حدود یک میلیون تا 15 میلیون متغیر می باشد.

هرچند که با توجه به تاثیرات مثبت تبلیغات پر بازده و جذاب برای توسعه کارها، مسلما هزینه ای که برای تابلو روان به عنوان یک ابزار شکیل و جذاب برای تبلیغات در فضاهای عمومی، در نظر می گیرید، هزینه ای مفید به عنوان بخشی از سرمایه گذاری توسعه شغلی است که موجب افزایش بازگشت سرمایه خواهد شد.

 

http://rozup.ir/view/3186681/rep54da8.jpg

 

منبع : تابلو الماس

 

 

۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۳ ۰ نظر

استخدام کارشناس حسابداری مالیاتی شرکت ویستابست در تهران

استخدام شرکت ویستابست در تهران

شرکت ویستابست در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر استخدام می نماید.
کارشناس حسابداری مالیاتی

سن ایده آل: 25 تا 35 سال
مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری، مدیریت مالی از دانشگاه های دولتی شهر تهران
فارغ التحصیل با معدل 17 به بالا
بیش از 3 سال سابقه کار در حوزه حسابداری
مستقر فقط در شهر تهران
تمام وقت
تسلط کامل بر آفیس (به ویژه اکسل و پاورپوینت)
جنسیت: خانم، آقا
دارای ضریب هوشی (IQ) بالا
آمادگی مصاحبه تصویری از طریق اسکایپ
ارتباطات قوی، صداقت و سخت کوشی
توانایی ارائه گزارش دوره ایی
توانایی کار تیمی
انجام کار به صورت حضوری (تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری)
تسلط کامل به تهیه گزارش های ارزیابی وضعیت مالی
تسلط کامل به فرآیند گردش عملیات مالی و حسابداری
تسلط به اصول حسابداری و حسابرسی و استاندارهای پذیرفته شده
تسلط کامل به تنظیم لایحه های دفاعیه مالیاتی
تسلط کامل به ثبت و نگهداری دفاتر و فایل های مالی و تطبیق ترازهای کل و معین و تفصیلی
تسلط کامل به قوانین مالیاتی و ارزش افزوده و گزارشات فصلی و تنظیم اظهارنامه
تسلط کامل به محاسبه قیمت تمام شده

 

از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

    اطلاعات تماس: jobs@vistabest.com
    مهلت: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
 

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۰۴:۴۱ ۰ نظر

آگهی استخدام حسابدار خانم در تهران مسلط به نرم افزار حسابداری محک در دارسو

آگهی استخدام حسابدار خانم در تهران

تیم جوان و پرانرژی دارسو جهت بخش اداری خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید.


یک نفر جوان خلاق و پرانرژی حسابدار خانم / حداکثر سن 29 سال
مسلط به نرم افزار حسابداری محک با سابقه کار (بسیار مهم)
آشنا به امور مالیاتی
منظم و با دقت بالا
با هدف همکاری بلند مدت

ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 19

محل کار : محدوده ی جمهوری تقاطع حافظ

حقوق و دستمزد شامل : حقوق ثابت / پاداش و اضافه کاری / پرداخت بدون تأخیر در حقوق و بیمه تأمین اجتماعی
مبلغ نهایی حقوق بر اساس رزومه و بعد از پایان دوره‌ی آزمایشی تعیین می‌شود.
در دوره‌ی آزمایشی حقوق توافقی پرداخت می‌شود.

متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

 

    اطلاعات تماس: darsoo.ir@gmail.com
    آدرس: محدوده ی جمهوری تقاطع حافظ
    تلفن: 09338896091, 02191070848 کپی
    مهلت: ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    منبع: ایران استخدام

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۰۴:۳۸ ۰ نظر

معرفی سایت خرید نوار نقاله و میز رولیک و رولیک

شرکت سدید ماشین افلاک با 30 سال تجربه و سابقه سازنده انواع رولیک و انواع نوار نقاله و میز رولیک با  استاندارد های روز و معتبر دنیا میباشد که بالاترین کیفیت رولیک نوار نقاله و میز رولیک و بهترین قیمت را برای کارفرمایان برای خرید رولیک و فروش رولیک تضمین می نماید

شرکت سدید ماشین افلاک با 30 سال سابقه و تجربه ارزنده اماده ارائه خدمات در امور مشاوره,طراحی و ساخت و تولید تجهیزات و اتوماسیون انتقال مواد می باشد.مهم ترین بخش تجهیزات انتقال مواد ,نوارنقاله یا همان belt conveyor می باشد.که برای جابجایی انواع مواد فله و بسته بندی با هر نوع ظرفیت و شیب و زاویه قابل طراحی و ساخت میباشد که از انواع آن میتوان نوار نقاله تلسکوپی و متحرک یا سیار اشاره کرد و هم چنین هم اکنون جهت استعلام قیمت خرید نوار نقاله تماس بگیرید.

رولیک و پایه رولیک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله میباشد. این جز اصلی از نوار نقاله به عنوان هرز گرد در این سیستم عمل میکند بر اساس تناژ یا نوع مواد حمل شونده قطر و سایز ان با سطح کیفیت و عملکرد در سدید ماشین قابل ارائه به مشتریان میباشد.فریم های قرارگیری رولر با توجه به محل کارکرد رولر ها و لود بار بر روی رولر ها و فریم، در طراحی های مختلف قرار دارند. پارامتر های مهم در انتخاب نوع پایه رولیک عبارت اند از نوع مواد، میزان لود بار مواد، سرعت نوار، سطح مقطع نوار و شرایط محیطی؛ که با توجه به این پارامتر ها می بایست فریم مورد نظر را انتخاب کرد

 میز رولیک دستی شرکت سدید ماشین افلاک دارای بهترین قیمت خرید فروش میز رولیک میباشد. در مواردی که با دست جهت جابجایی روی کانوایر به اصطلاح با حرکت دادن روی سطحی می خواهند انجام دهند از رولر کانوایر ها استفاده می کنند. رولر کانوایر ها دارای شاسی ورق خم کاری شده و نبشی و ناودانی ساخت با قابلیت تنظیم ارتفاع ساخته می شود نسبت به نوع و وزن و حجم بار فاصله رولیک ها و قطر انها طراحی می شوند ساده ترین انها میز رولیک هایی که در فرودگاه جهت حل دادن ساک های دستی از آن استفاده می شود قطر رولیک های رولر کانوایر(میز رولیک) از 20mm تا 160mm قابل ساخت میباشد متداول ترین انها رولیک با قطر 40mm-50mm-60mm می باشند. متریال شاسی رولر ها نیز بنا به نوع محصول متفاوت میباشد.

 رولیک یکی از قطعات استاندارد و از اجزا جدا ناپذیر تجهیزات انتقال مواد می باشد که وظیفه کاهش اصطکاک بیت قطعات تجهیزات و انتقال مواد مکانیکی را دارد و با نامهایی از قبیل غلطک و رولر و غلطک و هرزگرد نیز شناخته میشود . رولیک ها هرزگردهایی بسیار کاربردی و یکی از تجهیزات کاملا مهم نوار نقاله میباشد که وظیفه حمل و جابجایی محصول و اشیاء را دارد. با اختراع و ساخت این قطعه ،تحولی عظیم در رشد و شکوفایی تمامی صنایع بوجود آمده که تاثیری شگرف در کاهش چشمگیر هزینه هاو بدنبال خود جلوگیری از اتلاف وقت به ارمغان آورده و روند مثبت قابل توجهی از خود برجاگذاشت . همچنین لازم بذکر است که در صنایع و شرکتهای مختلفی از جمله سنگ آهن معادن ذغال سنگ، مواد غذایی دستگاههای کانوایر و ماشین آلات گوناگون یکی از تجهیزات جانبی مهم به شمار می آید. رولرهای ساخته شده این مجموعه تولیدی کاملا استاندارد و با بسته بندی بسیار دقیق و مقاوم میباشند که قابلیت ارسال به تمامی نقاط کشور و سایر کشور ها را دارند. رولر ها تجهیزات هرزگردی در نوار نقاله ها هستند که با قرار گرفتن در قسمت زیرین تسمه، مانع از اصطکاک می شوند. همچنین این قطعات در خصوص مصرف بهینه انرژی و صنعت انتقال مواد، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. رولر ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام با توجه به کاربرد مخصوص به خود طبقه بندی شده اند و سدید ماشین افلاک تضمین بهترین قیمت رولیک را برای خرید رولیک و فروش رولیک دارد

معرفی سایت های صنعتی

۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۱ ۰ نظر

اربعین چه روزی است؟

تاریخچه اربعین حسینی

مقاله درباره اربعین حسینی

روز اربعین چه اتفاقی افتاد

همه چیز درمورد اربعین حسینی

  

ادامه مطلب...
۰۸ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۵۱ ۰ نظر

نکات طلایی برای تزیین سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد به مانند گلچینی از زیبایی‌های زندگی است که قرار است عروس و داماد آن زیبایی‌ها را وارد زندگی مشترک خود کنند. به همین دلیل تمامی عناصری که در آن به کار می‌رود، هر کدام معنا و مفهوم جداگانه‌ای دارند.

اما سوال اینجاست که با توجه به سنت‌ها و باورهای مختلف، هر کدام از اجزا چه مفهومی را وارد زندگی مشترک عروس و داماد می‌کنند؟ در این مقاله تلاش شده است تا مفاهیم سفره عقد و همچنین روش‌های سنتی و کلاسیک تزئین آن بیان شود تا تمامی افراد بر اساس سلیقه و فرهنگ خود بتوانند یکی از انواع تزئین را در مراسم خود یا اطرافیان به کار گیرند.

ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۷ ۰ نظر